| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Lelijke Eend Harde kern
.gif)

|
Posted: Fri Dec 11, 2009 7:10 pm Post subject: |
|
|
Ja, we kunnen dan ook maar beter die BX en wegflikkeren en een Toyota Corolla kopen. Dis zijn betrouwbaarder enzo.
Wordt het daar warm bij die buis ? Zo ja: kan dat scheidingsfilter dat aan ? _________________ Gedinges. Ik ben niet nieuwsgierig maar nieuwschierig.
Luctor et emergo ! |
|
| Back to top |
|
 |
McDean offscale
.gif)
|
Posted: Fri Dec 11, 2009 7:13 pm Post subject: |
|
|
geen idee bij mij ging het goed.... _________________ Lieber Golf spielen, als Golf Fahren! |
|
| Back to top |
|
 |
Lelijke Eend Harde kern
.gif)

|
Posted: Fri Dec 11, 2009 8:27 pm Post subject: |
|
|
Dan vind ik het proberen wel waard. Bij mijn weten gaat het spul er niet kapot van maar ondervindt het alleen last van de warmte.
Overigens sorry voor mijn ietwat felle reactie, er zijn zoveel dingen die kwalitatief beter zijn dan (vul maar wat in) terwijl de BX kwalitatief gezien nou niet op het allerhoogste niveau staat zeg maar. _________________ Gedinges. Ik ben niet nieuwsgierig maar nieuwschierig.
Luctor et emergo ! |
|
| Back to top |
|
 |
hel1 Site Admin
|
Posted: Sat Dec 12, 2009 1:17 am Post subject: |
|
|
ben ik het niet helemaal mee eens. het is maar waar je je prioriteiten legt. en wil je kwalitatief goed geluid, dan moet je investeren. en anders maakt het ook geen ruk uit wat je er in hangt en ach weet ik veel...
maar ik denk en mag hopen dat zo'n filter wel wat aan kan. zoek anders een koeler plekkie, onder een stoel of zo. of in een kastje of achter het bovenste kastje.
tip, maak je niet te sappel  _________________ ik zou zeggen, succes er mee! |
|
| Back to top |
|
 |
Lelijke Eend Harde kern
.gif)

|
Posted: Sat Dec 12, 2009 2:17 am Post subject: |
|
|
Er borrelen de laatste paar dagen wat oude frustraties op. Houd het daar maar op. _________________ Gedinges. Ik ben niet nieuwsgierig maar nieuwschierig.
Luctor et emergo ! |
|
| Back to top |
|
 |
hel1 Site Admin
|
Posted: Sat Dec 12, 2009 2:26 pm Post subject: |
|
|
oh maak je geen zorgen hoor, ik overleef het wel _________________ ik zou zeggen, succes er mee! |
|
| Back to top |
|
 |
|